CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 20, 2011

SoAL HaTy....sApE nk JaWab?

Perasaan aku pada pgi yang ckup menyntuh jiwa dengan khdiran hujan yang menyntuh bumi...aku tidak thu pada siapa untk aku mngadu melainkan pada ALLAH sahaja...Aku tertnya2 apakah salah aku sampai kan dorang langsung tidak memberi pluang pada ku untk berbicara...Aku igin berbicra sperti orng lain...kalau dulu kami ckup rapat tetapi aku tidak thu ape yng menyebbkn dia brubh sampai bgitu...Aku mcm xpercaya dengn sikap dia yng membuatkan aku setiap hari merasa amat tertekan bila menatap wajahnya....

Aku tgok ngn orng lain bkn main rancak lagi berbual tpi dngan ak...langsung tidak hiraukan...malah ape yang kerja aku kena bt pn dismpaikan melalui orng lain...mcm ni ke yang dianggp kawan...lau dulu beria nk bersama2 tpi bila dh bersama..mcm ni kau melayani aku...mgkin takdir bgi ak an..

Aku ade terbaca satu hadis yang mane maksudnya lbh kurng mcm ni "jika kamu ingn mengenali seorng sahabt dari segi tingkah lakunya maka cukuplah dengan sehari kamu bersamanya"...lau kite xduduk dgn dia kiter xthu perangai dia sbnr mcm ne...Tpi xpelah nk bt mcm ne mgkin ade "HIKMAH" disblik semua ni....


No comments:

Post a Comment